♥ 謝跟踪。

星期五, 8月 19, 2011

♥ Exhausted.




“可是明天你會不會愛上新的她?”

傻瓜 :)

Crying when Listen to this song. : L

Anywya. Nice song.





i'm not pretty. but who are you to judge ?

我討厭那些不了解我

卻對我指手畫腳的人





我沒義務去聽你說些有的沒的

更何況 你什麼都不是 :)





sometimes.

people just don't care aboout you.

so why do you care ?

把別人看得太重結果在別人眼裡自己什麼都不是

我 就是那麼的愚蠢





i just love to be with MS.EMO.

it's the only momment i can think critically.





只想說

我珍惜所有人





無論以前的

現在的





我都會珍惜 :)



沒有留言: