♥ 謝跟踪。

星期日, 9月 25, 2011

♥ 虛脫 :X




月事來了 痛得我動彈不得

我的心情就在那一瞬間變得不好了

被寵的感覺實在太讚了 HA-HA-HA





但還是治不了我的痛

誰能來幫幫我? :(





Arrrrghhh.

stop pinch my chubbbby chubbyy face! irrshhhh





especiaally you! YEOH WEI CHUEN :@





Heeeeeeee :D





I wish to slim down.

I wish to have fair skin.

I wish to grow taller.

I wish to be sexy.

I wish to have longer hair.

I wish to be attractive.

I WANT TO BE PRETTY!





OHHHH YESSSSSHHH

I want to be pretty !

Seriously.





那些從前的無聊幼稚

從前的無憂 從前的打打鬧鬧

我很想念





那些話 那些個人看法 那些自我

讓人覺得刺耳





還有

該如何才能狠心的刪掉所有回憶?





生活 談何容易?



沒有留言: